...::کلاشینـکـف دیـجیتال::...
نیش کلاش از بهر کین نیست، اقتضای طبیعتش اینجوریه!
صفحات وبلاگ
کلمات کلیدی مطالب
آرشیو وبلاگ
نویسنده: بهمن هدایتی - چهارشنبه ٢٤ اسفند ۱۳۸٤

kelashinkof_1975: http://www.webnegasht.net/ :   وارد کارگر می شی.سمت راست! مرکز عرضه محصولات فرهنگی! بله پاساژ مهستان! اینجا هم برای تفریح خوبه! از نوع حوسین حوسین! یا خیلی خط فکری شه! صدای فریاد های حسن عباسی میاد!.اگر هم گوشت رو تیز کنی شاید صدای حسن رحیم پوری، پناهیانی

aboozar: مگه تو اين چيزها رو تبليغ کني. مگه دنبال کار کردن رو ذهن بچه هاي مردم باشي که حتي به اندازه تو سياست ندارند.

kelashinkof_1975: سلام عليکم

kelashinkof_1975: بچه هاي مردم مگه شعور ندارن؟

kelashinkof_1975: تو بگو...ما هم مي گيم

kelashinkof_1975: بهترين اش رو انتخاب مي کنن

aboozar: نه حتي سياست علوي . حتي سياست انگليس.

aboozar: همه جرياناتي که روي ذهن مردم بشکل غير مستقيم کار مي کنند واميد دارند تا بتوانند از افکار مردم سوء استفاده کنند ، دقيقا شعهارهايي از جنس شعازرهاي تو مي دهدند. چقدر اين حرفت به اين جمله شبيه بود : دانستن حق مردم است.

kelashinkof_1975: شما روي ذهن مردم غير مستقيم کار مي کنيد؟

kelashinkof_1975: چيکار مي کنيد؟

kelashinkof_1975: کدوم راه درسته ؟

kelashinkof_1975: بايد گفت؟

kelashinkof_1975: نگفت؟

kelashinkof_1975: دانستن حق مردم نيست؟

kelashinkof_1975: چون شعار حجاريان بوده ؟

kelashinkof_1975: مردم بايد گوسفند باشن؟

kelashinkof_1975: ما هم بريم به مردم انگ و تهمت بزنيم خوبه ؟

kelashinkof_1975: سياست انگليسي

kelashinkof_1975: در خط دشمن ؟

kelashinkof_1975: اين افشاگريه؟ شفاف سازيه؟

kelashinkof_1975: تررد در خونه يزدي و سفارت انگليس؟؟

kelashinkof_1975:

kelashinkof_1975: حاجي دست بردار از اين کارهات

kelashinkof_1975: اشتباه داري مي ري

aboozar: کلمه حق يراد به الباطل .امير مومنان علي عليه السلما .

aboozar: aboozar_mr: ما را رها کنيد در اين رنج بي حساب

aboozar_mr: با قلب پاره پاره و با سينه اي کباب

aboozar_mr: عمري گذست در غم هجران کوي دوست

aboozar_mr: مرغم درون آتس  و ماهي برون آب.

aboozar: فعلا که الحمد لله خوب حواس عاقلان به جنابعالي جمع است وخدا را شکر مي کنم .

aboozar: کلمه حقي بود که از دهان کافري بيرون آمد و منظور باطلي داشت. لا حکم الا لله . کساني اينها را مي گفتند که از چادرهايشان مانند صداي وز وز زنبور صداي قرآن مي آمد و ابن عباس را شبهه زده کردند.

aboozar: اينها چيزهايي است که خود مي گويي

aboozar: ان الانسان يحب ان يفجر امامه

aboozar: قرآن کريم .

aboozar: بجاي معلم شدن ، کمي هم شاگرد شو.

kelashinkof_1975: اها ، يعني "کفر" هم به اتهامات من اضافه شد؟

kelashinkof_1975:

aboozar: اين نظر تو است.

aboozar: من چيزي نمي گويم .

aboozar: اگر بمن هم ثابت کني ، شايد من هم بگويم .

kelashinkof_1975:

kelashinkof_1975: من به اين ديني که تو داري

kelashinkof_1975: اين فهمي که تو از اسلام و انقلاب و نظام و ...

kelashinkof_1975: داري

kelashinkof_1975: کافرم

kelashinkof_1975: و به اين کفرم هم افتخار مي کنم

kelashinkof_1975: در دين من، وقتي ادم نمي تونه بحث کنه، نبايد تهمت انگليسي بودن بزنه

aboozar: چيز غريبي نيست.

aboozar: چيز جديدي نيست.

aboozar: در دين من ، وقتي آدم تهمت عدم توانايي در بحث به کسي مي زنه که او و امثال او را در بحث محاصره مي کنه ، بايد قبول کند که روش انگليسي ( يعني دروغ ) را انتخاب کرده .

aboozar: بسم الله. نقدي بر خط فکري و جريان سازي روزنامه شرق - علي عبدي : http://www.masihm.com/Post-237.aspx

 

 aboozar: يک چيزي احمد.

aboozar: حاضري يک مطلب کامل در نقد ابراهيم يزدي تو وبلاگت بزني ؟

kelashinkof_1975: يعني من بنويسم؟

aboozar: نقد کل جريان ، ماجراي دولت موقت ( قطب زاده ، امير انتظام ، يزدي و ... ) و بعد هم نامه محتشمي ، جواب حضرت امام ، رفتار نهضت در جنگ ، رحلت امام ، الان و آينده

aboozar: بله . تو

kelashinkof_1975: اره مشکلي نيست

kelashinkof_1975: من هم نقدشون مي کنم

kelashinkof_1975: هم نکات مثبت شون رو مي گم

kelashinkof_1975: انصاف اينجوري حکم مي کنه

kelashinkof_1975: مشکل نهضتي ها بيش از اونکه سياسي باشه و ...اين چيزهايي که شما نوشتي

kelashinkof_1975: مشکل عقيدتي دارن

kelashinkof_1975: مشکلي که خيلي فراتر از جمهوري اسلامي و ..است

kelashinkof_1975: به نوع ديدشون در مورد اسلام برمي گرده

aboozar: بطور کامل يک جريان شناسي کامل بده .

aboozar: نکات مثبتشون در چه رابطه اي ؟ اينکه مثلا هر صبح دستاشونو با صابون مي شورند ؟

aboozar: يا اينکه واقعا انقلابيند ؟ يا اينکه جاسوس نيستند ؟

aboozar: وابستگي به غرب ندارند ؟

aboozar: قبول داري نهضتي ها مشکل اساسي عقيدتي دارند ؟ در ادامه ماجراي جبهه ملي ومرتد شدن آنهات ؟

kelashinkof_1975: بابا جون ، چرا اينجوري حرف مي زني؟ مودبانه و منطقي بيا بشين ، حرف بزنيم

kelashinkof_1975: "مبادا دشمني شما با قومي باعث شود که شما از جاده عدالت خارج شويد

aboozar: کجا ؟

aboozar: من حاصرم .

aboozar: اولا :

aboozar: اينکه مي گم جبهه ملي مرتد است بي ادبي است ؟!

aboozar: جبهه ملي از امروز مرتد است . امام خميني ( ره)

kelashinkof_1975: جبهه ملي چه ربطي به نهضت ازادي دارد ، اولا ؟

kelashinkof_1975: تو داري در مورد نهضت آزادي حرف مي زني

kelashinkof_1975: به اين اسوني تهمت نزن! باور کن خدا مال همه است، خدا از تهمت به کافر هم نمي گذره

aboozar: بي ادبي شد ؟ خروج از اعتدال است ؟ مرا به امامم ببخشبد/. چون فقه من از خميني است. نه از ابراهيم يزدي که امام خطرشان از منافقين اين فرزندان عزير مهندس بازرگان بخاطر دخالت بي جايشان در تفسير قرآن و نهج البلاغه بيشتر ميداند. ببخي.د باز هم بي ادبي شد. خروج از منطق هم . بي عدالتي هم

aboozar: بي سوادي واقعا از نظر سياسي يا اينکه خود را به آن راه زند هاي که نميداني نهضت آزادي از دل جبهه ملي بيرون آمد ووابسته به آن است وامام به آنها گفت که بيايند وبرائت خدو را از جبهه ملي اعلام کنند. ببخيد. من هم مثل امامم نهضت ازادي را به جبهه ملي متصل مي دانم .

aboozar: جملات امام تهمت بود. عذر مي خواهم .

kelashinkof_1975: نظر ولي فقيه حي حجت است براي شما يا ولي فقيه فقيد؟

aboozar: نمي دانسمت مي شود غير مستقيم ،يک مجتهد اعلم فقيه کامل و عارف وال را به خروج از عدالت ، تهمت زدن و دروغگويي متهم کرد. با گفتن اين حرفها ، يه کسي که ، جملات آن منجتد را دقيقا در مصداق ( نه با تحريف ! ) نقل کند !

aboozar: عارف واصل.

kelashinkof_1975: اين را جواب بدهيد

BUZZ!!!

aboozar: نظر ولي فقيه . همين والسلام . اختلافي بين ولي حي و فقيد نيست. ولي حي نيز نظر ولي فقيد را دارد. مگر اينکه شما ادعا کني بين ولي حي و فقيد اختلافي هست که اين ، همان کاري ايت که انگليس مي کند. آيا معتقد به اختلاف بين ولي حق و فقيد هستي ؟

kelashinkof_1975:

aboozar: مگر بين رسول خدا و علي اختلاف بود ؟

aboozar: يا بين حس و حسين ؟

kelashinkof_1975: بالاخره چي شد؟

kelashinkof_1975: نظر کدوم رو قبول داري؟

kelashinkof_1975: اختلاف رو که من نمي تونم ايجاد کنم

kelashinkof_1975: ولي اگه باشه ، چي ؟

kelashinkof_1975: تو کدوم رو قبول مي کني؟

kelashinkof_1975: اين رو جواب بده

kelashinkof_1975: اگر اختلاف بود ، بين حرف ولي فقيه حي و فقيد ..کدوم رو قبول مي کني؟

aboozar: تفاوت روش ، تفاوت ديدگاه است ؟

aboozar: چيزي نشد.

aboozar: جوابت فرستاده شد.

aboozar: شما مدعي آن هستي.

aboozar: نه .

aboozar: بصراحت بگو .

kelashinkof_1975: آقاي محترم

kelashinkof_1975: من مي توانم اختلاف ايجاد کنم ؟ بين اراء ولي فقيه حي و فقيد ؟ من که نمي تونم،

kelashinkof_1975: مثلا فرض کن در قضييه موسيقي

kelashinkof_1975: نظر امام با نظر رهبري فرق دارد

kelashinkof_1975: براي شما کدام حجت است ؟

kelashinkof_1975: اين را جواب بده با صراحت

kelashinkof_1975: بدون طفره رفتن و ...

BUZZ!!!

aboozar: ببينم يک سئوال ازت مي کنم ؟ اگر من بهث اختلاف بين رسول خدا و علي در احکام اوليه را نشان بدهم چه مي گويي ؟

aboozar: من بهت مي گويم رسول خدا ، بر اسب زکات نبست ولي علي بست. اين يعني چه از نظر تو ؟

aboozar: aboozar_mr: شما مدعي آن هستي.

aboozar: اولا : خودت مي داني که اين بحث يک بحث انحرافي است.

aboozar: دوما : کسي که دائم در طول اين سه مناظره طفره رفته کسي جز تو نيست.

aboozar: و کسي که کارس فقط به انجراف کشيدن بحث بوده فقط تو هستي

kelashinkof_1975: بابا بحث انحرافي چيه ؟!!! من از شما سئوال کردم

aboozar: و دقيقا همان کسي که اين اتهام را به همه عالم مي زند

kelashinkof_1975: جواب بده

kelashinkof_1975: فحش و بدبيراه و ..هم نده

kelashinkof_1975: حالا خوبه اصل اختلاف رو قبول کردي!! (همين مثال پيامبر و حضرت علي )

kelashinkof_1975: خوب جواب بده

kelashinkof_1975: در صورت وقوع هرگونه اختلاف راي بين ولي فقيه حي و فقيد ....در هر موردي ...اوليه و ثانويه و ...شما کدام رو انتخاب مي کني؟ کدام رو مي پذيري؟

kelashinkof_1975: اين رو جواب بده بدون حاشيه

aboozar: من هم بشما مي گويم اختلاف فقهي ديدگ اختلاف ديدگاه ولايت است ؟ اين انجراف نيست ؟ مغاله در عدم انطباق مصداق نيست ؟ به اين قياس مع الفارق نمي گويند ؟ تمام شرايط قياس مع الفارق در آن جمع نيست ؟ اينکه امام حکمش در مورد موسيقي ( که احکام تابع زمان و مکان وشرايط اند ) با رهبر تفاوتي داشته باشد ( که در حقيقت ندارد ) دليل بر اختلاف بين ولي حق و فقيد است ؟

aboozar: من تو را دوباره به يک چاه استدلاليانداختم .

aboozar: مثل هميشه .

aboozar: اين جچاه استدلالي که همينطور داري توش مي ري پايين تر

kelashinkof_1975: اقا!! اصلا من توي چاهم !

kelashinkof_1975: شما جواب منو بده

kelashinkof_1975:

kelashinkof_1975: خودت مي گي اختلاف فقهي

kelashinkof_1975: خوب پس اختلاف است ديگه ؟؟؟ نه ؟ خودت گفتي

kelashinkof_1975: من مي گم در اين اختلاف فقهي که خودت قبول کردي ، کدوم حرف برات حجت است ؟

kelashinkof_1975: اين رو بگو

kelashinkof_1975: عصباني هم نشو

kelashinkof_1975: خونسرد و اروم

kelashinkof_1975:

kelashinkof_1975: دعوا که نداريم باهم

kelashinkof_1975: داريم دوستانه بحث مي کنيم

aboozar: اين اسيت که خود امير مومنان علي عليه السلام به آنکسي که به او اين شبهه را مطرح کرد چواب داده .

aboozar: کسي مانند تو به علي رو مي کند و مي گويد : رسول خدا که رسول خدا بود بر اسب زکات نبست ، تو مي بندي ؟ علي 2 جواب به او داد

aboozar: جواب اول : رسول خدا رسول خدا بود و من علي امير مومنانم . او ولايت داردو من هم دارم .

aboozar: جواب دوم : شما آنزمان اسب کم داشتيد وشتر زياد

aboozar: امروز شما شتر زباد داريد واسب کم

aboozar: البته من اسم ايو دو حيوان را مثل اينکه برعکس نوشتم .

aboozar: اين از اين

aboozar: اما در کل ،

aboozar: شما اول عسبانيت رو نشون بده وبعد دم از آرام کردن بزن . اگر من عصباني هستم تو چرا با شدت حرف مي زني ؟

aboozar:

kelashinkof_1975: عجب

kelashinkof_1975: سئوالم که خيلي ساده اس

aboozar: کدام دعوا ؟

aboozar: شما صورت من را داري مي بيني ؟ صداي من را مي شنوي ؟ اگر فقط مثل من فقط متن را مي بيني کجايش نشاني از عصبانيت هست ؟

aboozar: جز يک تلاش انگليسي براي تند خو نشان دادن من ؟ و دور کردن ذهن خواننده آتي !  از متن و حرف ؟

kelashinkof_1975: قضاوت در اين مورد رو به همون خوانندگان آتي وامي گذارم!

kelashinkof_1975: ببين من از تو نخواستم که استدلال حضرت علي در مورد زکات شتر و اسب رو بگي

kelashinkof_1975: از شما پرسيدم که در اين صورت-يعني اختلاف بين ولي اول و دوم- شما کدوم رو مي پذيري؟

aboozar: اين کا را هم نکني خواننده منتظر دستور شما نمي ماند.

kelashinkof_1975: من که نمي گم نبايد اختلاف باشه که

kelashinkof_1975: من مي گم شما به عنوان يک مقلد

kelashinkof_1975: کدوم رو انتخاب مي کني؟

kelashinkof_1975: متوجه شدي؟

kelashinkof_1975: هروقت ادم سعي کنه که حرف رو نفهمه..حرف به اين سادگي

kelashinkof_1975: يعني اينکه عصبانيه

kelashinkof_1975:

kelashinkof_1975: بنابراين عصباني نشو

kelashinkof_1975: بگو

kelashinkof_1975: جواب منو بده

kelashinkof_1975: تو در صورت اختلاف فقهي کدوم رو قبول مي کني؟

aboozar: وقتي مي گويي اسن استدلال بکار ما نيامد يعني مي خواهي از زير اثر اين استدلال فرار کني.

aboozar: بگير که اختلاف زمان و مکان منج به اختلاف حکم مي شود نه  اينکه اختلاف تفکر منجحر به آن مي شود . گيرم که امام حکمي در زماني در مورد موضوعي داد که رهبري نداد. چه اهميتي دارد. تو بايد بتواني ربط به موضوع نهضت را روشن کني.

aboozar: شما بعنوان مقلد از من در مورد ولي فقيه مي پرسي ؟ اين هم يک نشانه ديگر که درمرود ولايت وطلقه فقيه به اندازه بال مگشس هم تحقيق نکرده اي که بداني اصلا موضوع ولايت فقيه ربطي به تقليد از فرد خاصي ندار.

aboozar: من ممکن است مقلد هر کسي باشم ! اما حکم مرجع تقليد حتي بر مجتهدان هم الزام آورر است واي بحال مقددان اين مجتدان

kelashinkof_1975: جواب منو بده !!!

kelashinkof_1975: اينها همه اش طفره رفتن است !

aboozar: خوب يادگرفتي هي لابلاي بحث بگويي :::جوب منو بده جوب منو بده ::: چون با جمع آوري نظرات حقيقي مخاطبان وبلاگت فهميده اي که همه فهميده اند که در طول اين سه مناطره چيزي در جواب من نداشته اي .

aboozar: اما به جاي اينکه جنابعالي به رفتار خود فکر کني واصلاح کني

kelashinkof_1975: مگه همه راهها به نهضت آزادي ختم مي شه از نظر تو؟؟؟

aboozar: داري مثل بي.بي.سي جنگ رواني مي کني.

kelashinkof_1975: بابا من فقط از تو يه جواب ساده مي خوام

kelashinkof_1975: اسمشو هرچي مي خواي بذار

aboozar: اما دريغ از يک خط پاسخگويي حقيقي.

aboozar: اينهمه سئوال در طي اين سه مناظزه از تو کرده ام

aboozar: يک خط تا بحال جواب داهد اي ؟ که احالا در مقامي ايستاده اي که از من پاسخگويي به کدامين سئوال بدون جواب را مي خواهي ؟

aboozar: در اني مناظره محور نهضت آزادي است

aboozar: ما درم ورد چيز ديگري با هم بحث نمي کرديم .

kelashinkof_1975: براي بار دهم مي پرسم : در صورت اختلاف بين آراء ولي فقيه حي و فقيد ..کدام حجيت داره؟

kelashinkof_1975: سئوالم رو تکرار کردم

kelashinkof_1975: جواب من خيلي ساده است

kelashinkof_1975: يا تو مي گويي حرف ولي فقيه حي حجت است يا فقيد

kelashinkof_1975: از اين دوحال که خارج نيست

kelashinkof_1975: پس چرا از اين جواب ساده مي ترسي؟

kelashinkof_1975: اين رو بگو

kelashinkof_1975: اصلا من انگليسي و بد و اخ و لوس و ....اينها رو بي خيال شو، جواب بده

aboozar: مي تواني اگر يادت رفته !!! به اول بحث برگردي.

aboozar: تو اصلا اگر مردي جواب هزاران سدوال ساده سخت من را بپرس.

aboozar: البته من يوئالاتي که کردم ؛ هم ساده بود . اما وقاي مي خواهي جواب بدهي سخت مي وشد.

aboozar: به عبارتي ، من از بيخ همه سئوالاتم براي تو سخت است !

kelashinkof_1975:   عجب حکايتي شده ها

kelashinkof_1975: اقا جون من سئوال کردم

kelashinkof_1975: بعدا شما سئوال کن

kelashinkof_1975: ولي الان جواب منو بده

kelashinkof_1975: اصلا شما استاد، شما عقل کل، شما تک ستاره اينترنت ، من يه ادم کوچولو حقير و بدبخت و ...خوب شد ؟؟؟ ولي جواب منو بده

aboozar: همانطور که خواننده هم مي تواند بخواند ، احمد سيف الاسلام ، بجاي جواب دادن به سوئال هاي گذته من ، و بجاي متوجه شدن تمام جوابهايي که تا الان بشکل تشريحي با مثال واستدلال گرفته ، مثل يک ضبط صوت ، فقط سئوال خود را تکرار مي کند. هدف او چيست ؟ خواننده مي داند.

kelashinkof_1975: باشه

kelashinkof_1975: شما نمي خواي جواب بدي

kelashinkof_1975: اشکالي نداره

kelashinkof_1975: اين حق شماست که نخواي جواب بدي

aboozar: شما به خودت مي گويي ::::من يه ادم کوچولو حقير و بدبخت و ...خوب شد ::: من چنين نظري نمي دهم . اما اگر خودت ثابت کني شايد من هم همين رابگويم . الان چيزي نمي گويم .

aboozar: احمد زرنگ شدي. بيهوده هم زرذنگ شدي.

aboozar: اينجروي مي خواهي به زور توي ذهن مخاطب اينهمه عدم پاسخگويي خودت را پاکسازي کني ودر ذهن او بجاي آنچه که تو را آزار مي دهد يعني توجه مخاطب به عدم پاسخگويي خودت ، اتهام عدم پاسخگوي من را بگذاري.

kelashinkof_1975:   بالاخره من زرنگم يا کم آوردم و استدلال ندارم و .. .

kelashinkof_1975: بابا تو به مخاطب چيکار داري؟؟؟

kelashinkof_1975: تو جواب منو بده

kelashinkof_1975: همه اش فکر مخاطبي، مخاطب عقل و شعور و منطق داره

kelashinkof_1975: خودش مي فهمه قضايا رو

kelashinkof_1975: اگر جوابي داري بده

kelashinkof_1975: وگرنه که هيچ

aboozar: جنگ رواني وعمليات رواني ناسالم ، ابزار وکار مسلمان نيست. واي جبال اينکه هدف هم مقدس ناشد ! که اين بار ماکياوليست ها هم کم مي آورند در مقابل تو .

aboozar: همه هدف تو مخاطب است.

aboozar: جوابهايت را نوشته ام بسيار هم کامل نوشته ام . صد بار ديگر هم بنويسم مي گويي جواب ندادي . اگر بروي بدرون متن ، مي خواني.

kelashinkof_1975: هدف من دانستن جواب شماست

kelashinkof_1975: خب آقا ، امري فرمايشي نداري؟

kelashinkof_1975: ما بريم با اجازه

aboozar: حتي جواب ::::::::::::::kelash kelashinkof: همه اش فکر مخاطبي، مخاطب عقل و شعور و منطق داره ::::::::::::اين هم همان اول چتت داده شده .

aboozar: تو فقط دنبال دور زدن فکر مخاطبي.

aboozar: اين دروغ است. جواب من در متن قرار دارد. اگر هدف تو اين لود تا بجال به هدفت رسيده بودي.

aboozar: خوب فرارکردي.

aboozar: خوب.

kelashinkof_1975: ياعلي

kelashinkof_1975: خدانگهدار

aboozar: زرنگي در سياست انگليسي دداري و هيچ موفقيتي در اين عالم که رهرس خدا است نداري.

aboozar: سياست انگليسي در عالمي که همه ذراتش به اشاهر خدا عمل مي کنند رنگ مي بازد

بهمن هدایتی
عبدالله بن عبدالله بن عبدالله...بن آدم صفوه الله!
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر:
دوستان من: